10 vanligaste irritationsmomenten en helt vanlig dag

Utan inbördes ordning.

1. Jag har glömt lunchen hemma.
2. Jag duschade kvällen innan utan att torka håret ordentligt = kråkbo att reda ut.
3. Jag kliver upp för sent och stressar i mig frukost som sedan blir kvar på bordet så det ser ut som fan när jag kommer hem.
4. Jag hittar inte det jag vill ha på mitt lokala Netto.
5. Jag tappar mina alldeles för dyra hörlurar i golvet.
6. Jag vaknar med ett ryck 06.30 utan att vara helt säker på om jag börjar jobba 10 eller 12.
7. Jag har glömt att ladda mp3n så ingen musik till eller från jobbet.
8. Jag hittar inte min konservöppnare och får leta i minst en kvart.
9. Jag brister i självdisciplin och sitter vaken minst en timme för länge på kvällen vilket leder till punkt 3 nästa dag.
10. Jag kör nästan in i en trögfattad cyklist/fotgängare som inte fattar att högerregeln även gäller på cykelvägar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0