Vad var det jag sa?


Nyckelmatch mot jumbokollegan Ljungskile igår. Förlust där och det hade redan luktat superettan lång väg. Men, vad händer - Per Joar dumpar 4-5-1 och kör 4-4-2!  och tar dessutom med Patriksson från start!  ...och vips så tog GIF sin första 3a med klara 4-0. Patriksson ett mål och en framspelning. Synd bara att det tog 3 förlustmatcher innan P-J skulle fatta det som var uppenbart redan innan säsongen.
 
...

Nu är det all time high sjukfrånvaro på jobbet. Över en fjärdedel av den sammanlagda personalstyrkan ligger deckade. Alltså väldigt mycket jobb till mig (jag är aldrig sjuk). Bra såklart men jag hinner inte riktigt med allt annat.

...

Rockstugan i lördags var inte särskilt bra. Nästan bara kids och tämligen mediokra band. Vi kände oss gamla (ännu äldre än vanligt). Dessutom hade Vladde inte längre access till replokalen, hans grejer var flyttade till en annan, mycket mindre lokal. Men det blir nog bra där också, vi var där i söndags en sväng och fixade ordning lite (helvete vad tunga pa-grejer är). Den 26:e är det grindnight så då blir det väl invigning antar jag.

...

Det är klara vårkänslor härnere nu och i söndags premiärgrillade jag och Anders i en park i stan. Några grader till och det blir havet istället. Blir underbart! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad härligt det låter med vår. Åsa har varit i Uppsala i helgen och rapporterar att dit har våren nått med gröna gräsmattor och blommor. I Gävle fanns snöfläckar kvar. I Umeå där jag varit och tagit bort gipset dröjde snöhögarna kvar. Har du bestämt dig för att komma norrut än?

2008-04-15 @ 22:54:53
URL: http://mariasstickochlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0