Ecke goes gangsta


 
Yeah homie! Jag har ju alltid gillat Cypress Hill men först nu har jag funnit frontmannen B-reals sidoprojekt "Gunslinger" som hittills består av tre mixskivor (den senaste släpps i februari) och som är riktigt jävla bra. Men sen har jag ju aldrig fastnat för nån annan Hip hop än just Cypress så jag är väl kanske inte nån grym gangsta ändå...  Någon som har förslag på andra bra gangstagrejer?  (Förresten - vad är skillnaden på Rap och Hip Hop? Finns det nån?)


Karlstad var nice. P o K har fixat en fin lägenhet i innerstan. Blev lite sightseeing, hockey och slappande framför tvn. Blir kanske återbesök i slutspelet? (Inga bilder togs, hittar inte min gamla digitalkamera. Har Du sett den?)

Kommentarer
Postat av: gustav

hiphop är egentligen namn på kulturen, inkluderat rap, DJing, breaking och grafitti. rap i kombo med DJing är det som kallas hiphop i musiksammanhang. så typ jag som inte har nåt med hiphopkultur att göra på andra sätt kanske smidigare kallar musiken för rap och inte hiphop.



The Game är bra tips på mer fin gangsta.



2009-02-02 @ 17:14:54
URL: http://paparkaka.com
Postat av: E

Aha, tack för det klargörandet och gangstatipset Guck!

2009-02-02 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0