Kära Klarsyntsvammel-läsare

Det här inlägget är tillägnat er som fortfarande har Klarsyntsvammel bland era feeds trots att den troligtvis har abbonnerat på sistaplatsen i flera månaders tid och till er som fortfarande surfar in på bloggen då och då trots att ni varje gång möts av min totala bloggtorka. Ja, läser du den här texten så hör du utan tvivel till mina allra trognaste läsare som inte har gett upp och hänger kvar trots månader av skrivskramp. En lojalitet som jag så klart är tacksam över för det kan inte vara lätt att vara trogen klarsyntsvammel-läsare när det är total stiltje så länge, och detta trots att jag bara veckor innan det stora svarta hålet präktigt gick ut med att förvandla bloggen till 2.0 med bilder, printscreens och regelbundna uppdateringar. Så mycket för det snacket alltså och härmed är vision 2.0 officiellt nerlagd om någon nu trodde något annat. Men jag ska däremot försöka vara flitigare med uppdateringarna framöver, och den här gången tror jag på vad jag säger för nu börjar jag faktiskt känna blogginspiration igen på allvar.
 
För er som undrar varför det har varit sådan blackout som det har varit kan jag väl bara säga att jag under halva vintern och nästan hela våren har haft en extrem jag-gör-det-sen-period, så det är inte det att jag inte har gått runt och grubblat över saker och heller inte det att jag inte har haft idéer och skissat på inlägg att skriva, för det har jag, utan det är som sagt bara det att jag helt enkelt inte har kommit till skott. Det har varit fullt upp med annat (bland annat har jag genomfört vårschemat förutom nordfest) och har det inte det har jag snarare varit sugen på att glo på tv-serier, läsa och sova än blogga. Plus att jag har haft min beskärda del av resetrötthet och bakfylla. Men nu får vi se. Now its time for change people... Change!

***

Först och främst är det en Sundsvallsresa comin up, där det är lite uppföljning på det som jag nämner i min jullovsresumé. Det blir alltså första Sundsvallsbesöket sen i julas och diverse grejs som ska hinnas med, i vanlig ordning antagligen rätt stressigt men nåväl, jag ser fram emot det. Rapport utlovas.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Det som är bra med bloglines.com är att man alltid blir en trogen läsare! Här är jag! skriv! förövrigt lider jag av exakt samma koma som du, alla mina bloggar har i princip stillestånd & jag skyller bara på Facebook...

2009-05-06 @ 22:10:43
Postat av: Anonym

Det som är bra med bloglines.com är att man alltid blir en trogen läsare! Här är jag! skriv! förövrigt lider jag av exakt samma koma som du, alla mina bloggar har i princip stillestånd & jag skyller bara på Facebook...

2009-05-06 @ 22:11:10
Postat av: Jonas

Yey äntligen nya inlägg. Jag är en trogen läsare jag.. hoppas det blir najs i Sundsvall

2009-05-11 @ 23:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0